• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 31 اردیبهشت, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت:شاهرخ مشفقی
  • تلفن تماس:02188015516الی21
  • تلفکس:02188350016
  • آدرس دفتر: نبش اتوبان کردستان جنوب- خ هفدهم بلوار آزادگان- انتهای خ نوزدهم- پلاک ۶- طبقه ۵ -واحد شرقی
  • سایت: http://Foadalyaf.ir
  • ایمیل: manager@faipco.com
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

گروه تولیدی و صنعتی فواد الیاف ( هلدینگ فایپکو) فعال در صنعت پارچه کشور ، به عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار از تجربه گران در صنعت پارچه کشور و مجهز به ماشین آلات پیشرفته ، با همت و تلاش بی وقفه جمعی از کارکنان مجرب و خلاق افتخار این را دارد که با اتکا به کادری مجرب و ماشین آلات به روز ، سطح محصولات خود را به بالاترین کیفیت و تنوع رسانده است ، همچنین این شرکت پس از فعالیتهای گسترده در این صنف در سال 1393 اقدام به تاسیس کارخانه بافندگی نموده است که محصولات خود را با کالای خواب و پتو شروع و تولید انواع پارچه های مبلی و لباسی با بهترین کیفیت ، که کاملا قابل رقابت با بازارهای خارجی است ، مشغول به فعالیت مستمر می باشد.

واحد مشهد هلدینگ فایپکو در کیلومتر 17 جاده قوچان در زمینی به مساحت 55،000 مترمربع واقع شده است که دارای 300 نفر پرسنل در 4 شیفت کاری و  با ماشین آلات به روز و تاسیسات جدید در حال کار می باشد.  تولیدات این مجموعه شامل  انواع پارچه ی پلوش یا خز مصنوعی در دسته بندی های فانتزی و غیر فانتزی در عرضهای مختلف از 150 تا 180 سانتی متر  و  پارچه ی گردباف عناوین مختلف و  پتوی دو لایه ی پلوشی می باشد.

واحد صفادشت هلدینگ فایپکو با دارا بودن 3 واحد تولیدی نیز در شهرک صنعتی صفادشت در زمینی به مساحت 70،000 مترمربع واقع شده است که با دفتر مرکزی دارای  700 نفر پرسنل  در 4 شیفت کاری و  با ماشین آلات به روز و تاسیسات جدید در حال کار می باشد. تولیدات این مجموعه شامل  پارچه های مبلی، پوشاکی ، پتو ، ابر و اسفنج ، مشغول می باشد.

هلدینگ فایپکو یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های فعال در زمینه صنعت تولید ابر و اسفنج مبلمان منزل و اداری،صندلی انواع خودرو و سایر مصارف صنعتی می باشد.

مجموعه محصولات تولید شده در این صنعت شامل ابر و اسفنج با دانسیته های 12 الی 35 کیلویی ویژه می باشد؛ که با توجه به مصارف گوناگون در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت تولیدی و صنعتی فواد الیاف توانسته است سهم محصولات شرکت های خارجی در بازار پارچه و کارخانه ها و کارگاه های مبل در سراسر ایران را کاهش دهد و با تمرکز بر شعار ” جهش تولید ” ، متنوع ترین محصولات بر پایه کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان عرضه کنند .

همچنین این شرکت مفتخر است که توانسته در مدت کوتاهی محصولاتی استاندارد و با کیفیت تولید کند که علاوه بر تامین الزامات مورد نظر در استانداردهای صنعت نساجی و کسب گواهینامه توانسته نظر مثبت و رضایتمندی مصرف کنندگان و فعالان حوزه صنعت نساجی را جلب نیز نماید .

موقعیت

تهران
بالا