• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 18 اردیبهشت, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: علی رضا عسکری طرقی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۰۰۵۱۷
  • تلفکس:۰۲۱۸۸۵۰۰۵۱۶
  • آدرس دفتر: تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، خیابان دکتر قندی ، پلاک ۵۰ ، واحد ۲ 
  • سایت:https://arashproducts.com/
  • ایمیل: behavaranarash2@gmail.com
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

درباره به آوران آرش

” سلامت شما، اندیشه ماست”

شرکت به آوران آرش، تولیدکننده محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط جناب آقای علی‌رضا عسکری(مدیرعامل و صاحب امتیاز) در سال 1383 تاسیس شد. این شرکت با همراهی نیروی انسانی متخصص، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌ لابراتوارهای مجهز و فرمولاسیون‌های پیشرفته برای ارتقا سطح کیفی محصولات حوزه سلامت و زیبایی در کشور، همچنین ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌کوشد.

یکی از محصولات نام آشنای “به آوران آرش”، ژل ضد درد مینرال آیس است که برای اولین بار در سال 1383 به عنوان مسکن موضعی در ایران تولید شد و تحولی چشمگیر در صنعت دارویی کشور ایجاد کرد. این محصول دانش‌بنیان و نوآورانه در سال‌های متمادی، یکه‌تاز بازار رقابتی بوده و مقدار قابل توجهی از سهم بازارِ محصولات دارویی را در اختیار دارد.

به پاس تجلیل از جامعه‌ مصرف کنندگان، ماموریت‌ اصلی به آوران آرش، نوآفرینی و افزایش تولید محصولات در نظر گرفته شده است. در واقع مصرف‌کنندگان، شرکای تجاری این شرکت هستند. به آوران آرش طبق اصول اخلاقی ریشه دوانده در سازمان، فقط به مبادلات تجاری فکر نمی‌کند و با توجه به نیازسنجی و بازخوردهای مصرف‌کنندگان، به شکل‌گیری ارتباطی مستدام با آن‌ها علاقه‌مند است.

یکی از اقدامات اصلی شرکت در این زمینه، احداث کارخانه قدرتمندِ ایرانی و راه اندازی خط تولید محصولات گوناگون در زمینه سلامت و زیبایی با استانداردهای بین المللی GMP و CE اروپا است.

به آوران آرش نوید می‌دهد که این کارخانه در سال 1402 به ثمر نشسته و به علت داشتن ظرفیت بالای تولید، آماده همکاری با شرکت‌ها و برندهای دغدغه‌مند ایرانی برای تولید محصولات مرتبط خواهد بود.

صادرات کالای ایرانی به کشورهای حوزه خاورمیانه و CIS  هدف مهم بعدی است. این شرکت برای دستیابی به این منظور، با تمام توان در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند. خلق برندهایی همچون ,BMS ,Mineral Ice Black King، ,PHM ,Hawaii  Labelle Givani و Calendomill  و به دنبال آن گسترش سبد کالایی، صحتی بر این موضوع است.

خانواده به آوران آرش به واسطه کارکنان متخصص و نیروی انسانی ارزشمند و فرهنگ سازمانی مسئول و سالم، روز به روز بزرگتر شده و با ایجاد تنوع و افزایش در چرخه تولید، آماده برآورده کردن نیازهای رو به تغییر جامعه، در جهت حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی جامعه ایران است.

موقعیت

تهران
بالا