• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 12 مهر, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: آقای سعید خادمی ولیپور
  • تلفن تماس:3 -02156457491
  • تلفکس:56456039-021
    تلفن همراه:09126020036
  • آدرس دفتر:  استان تهران شهرستان بهارستان شهرک صنعتی قلعه میر خیابان احمدی روشن پلاک 15
  • سایت: www.vatangostarde.ir
  • ایمیل:info@vatangostarde.com
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

گروه کارخانجات صنعتی وطن گسترده از سال 1380 به تولید لوله های بوبین(دوکی) با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت پرداخته است و با متمرکز بودن بر کیفیت،نوآوری همچنین سایر فاکتورهای تولید توانسته  در زمینه تولید لوله بوبین(دوکی) نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

محصولات ساخته شده توسط این مجموعه به دلیل اینکه دارای کیفیت برتر،وزن کم و مقرون به صرفه هستند،به عنوان نمونه ای برجسته در این صنعت محسوب میشوند که درمقایسه با لوله های دوکی ساخته شده از جنس پلاستیکی و مقوایی امتیازات بالایی دربر میگیرند این ویژگی ها عبارتند از: 1. وزن کم 2.طول عمر بالا 3.کیفیت بیشتر4.مدرنیزه 5.مقرون بصرفه و….

پس از آن در سال 1388 مجموعه اقدام به ساخت خطوط کامل ماشین الات دستگاه های اکسترودر،پی وی سی،پلی اتیلن و قالب های لوله از سایز 63 الی 500 وهمچنین ساخت و تعمیر سیلندرو مارپیچ های اکسترودرهای پی وی سی وپلی اتیلن نموده است.

درپی موفقیت های روز افزون و حمایت شما عزیزان در سال 1400 با گذشت 3 سال تلاش پیاپی، کارخانه جدیدی به بهره برداری رسید و باهدف رفاه و جهت تسهیل بسته بندی نهایی کالا اقدام به تولید فیلم استرچ نموده، که به دلیل کاربرد های فراوان آن اعم از استفاده در صنعت های مختلف، بسته بندی های دارویی-غذایی-نوشیدنی،صنعتی و…. با استقبال همه گیر روبه رو شد. از جمله مشتریان داخلی، شرکت هایی مانند زمزم_اب معدنی دماوند نیز به عنوان مشتریان اصلی محسوب میشوند.

شرکت وطن گسترده با هدف خودکفایی،در سال 1401 توانست الکتروموتورهای صنعتی،تک فاز و سه فاز را از 500وات الی 250کیلووات  درمجموعه خود سیم پیچی و بازسازی کند و کارخانه را از نیاز خارجی مصون سازد.

با توجه به مذکورات و استقبال گرم شما عزیزان توانستیم پا به عرصه صادرات گذاشته و محصولاتمان را به کشورهای همسایه اعم از عراق،افغانستان،ترکیه، ارمنستان و سایر کشورهای اروپایی مانند روسیه و…صادرکنیم.

در این راستا مجموعه وطن گسترده ایرانیان در تولید و توزیع و صدور کالا تبدیل به نمونه برتر شده و دربازارهای داخلی-بین المللی نامی معتبر کسب کرده است .

موقعیت

تهران
بالا