• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 15 تیر, 1401
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: جناب آقای امیرحسین عرب
  • تلفن تماس:02145171 
  • تلفکس:02141775175
  • آدرس دفتر: تهران چیتگر.میدان ساحل خیابان نیما یوشیج.برج تماس.طبقه6 واحد67
  • سایت:www.pivan.co
  • ایمیل:  info@pivan.co
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

1 – شرکت پیوان تامین و توزیع‌کننده محصولاتی نظیر هاش، ناودانی، ورق استیل، گالوانیزه و همچنین سایر محصولات در حوزه مقاطع و ورق‌های فولادی است. این شرکت به پشتوانه کارشناسان خود ضمن ارائه محصولات مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت تامین و توزیع چوب نیز برخوردار می‌باشد.

2- انبار تخصصی سی هزار متری به همراه انبار مسقف به متراژ پنج هزار متر، امکان دپو و نگهداری کالای خریدار و همچنین ارائه خدماتی نظیر برش و فرمینگ، حضور کارشناسان کنترل کیفیت(QC) در تمامی مراحل و در نهایت پذیرش کالای مرجوعی تا یک ماه از امتیازات شرکت پیوان برای مشتریان ارجمند است.

3- تشکیل کارگروه فعال تخصصی و حضور نیروهای کارشناس در هر صنعت( نفت و گاز، استراکچر و ….)، مشاوره‌های تخصصی و سرعت در پاسخگویی و ایجاد مرکز امور مشتریان در راستای خدمات موثر، همواره به عنوان یک اصل جدی مورد توجه بوده است.

4- به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر فروش، امکان پرداخت‌ها به دو صورت بانکی و شرکتی فراهم شده است. همچنین خریداران وفادار پس از بازرسی و تایید محصول، می‌توانند از امتیاز همکاری‌های بلند مدت پیوان بهره‌مند شوند.

5- درباره ما

شرکت آرمان تجارت آرون با تکیه بر پیشینه، دانش و تجربه نیروهای توانمند و متخصص با برند پیوان عرصه نوینی را در صنعت تامین و توزیع به ثبت رسانده است. کارشناسان پرتلاش پیوان با ایجاد سازمانی مقتدر، هوشمند و بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های انسانی و نرم‌افزاری، همه همت خود را به کار بسته‌اند تا خدماتی شایسته و متناسب با نیاز مشتریان را ارائه کنند. در مجموعه پیوان مشتری مداری از اصول و منشور اخلاقی خدشه ناپذیر محسوب می‌شود.

6- خدمات

شرکت پیوان با تجهیزات مدرن و متناسب با فناوری به روز و همچنین نیروهای توانمند و متخصص آماده پاسخگویی سریع و هوشمند به مشتریان ارجمند است. این شرکت با ارائه محصولات و گشایش اعتبارات اسنادی بهترین و آسان‌ترین شرایط را برای مشتریان فراهم کرده است.

7- مشتری مداری

ارتباط موثر مبتنی بر اصل صداقت، حضور مشتریان در کانون اصلی فعالیت‌ها، تلاش برای شناسایی دقیق خواسته‌ها و انتظارات مشتریان(ثبت سفارش تا تحویل محصول) از نکات کلیدی و محوری این شرکت در جهت ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر خریداران عزیز است.

8- میزهای تخصصی

پیوان با ایجاد میزهای کاملا تخصصی و با حضور کادری باتجربه و متخصص( نفت،گاز و پتروشیمی، سازه‌های صنعتی و ساختمانی، تاسیسات حرارتی و برودتی و ….) در بخش‌های مختلف فولاد و مقاطع مختلف آن و همچنین تخته‌های نراد امکان ارائه اطلاعات به روز را در زمینه تمامی محصولات همراه با پاسخگویی مستمر و تامین نیازهای مشتریان را مهیا کرده است.

9- تنوع در شرایط پرداخت

تخصیص اعتبارات اسنادی و مالی، سرعت و شتاب در زمان پاسخگویی و تعاملات بیشتر و نهایتا تکریم مشتریان از جمله نکات جدی در نگاه کارشناسان پیوان است. به اعتقاد آنها مشتریان تنها یک مصرف‌کننده نیستند، بلکه در کانون اصلی فعالیت‌های شرکت قرار دارند که لازمه آن جلب رضایت مشتریان، شناسایی و برآورده ساختن کامل انتظارات و تمایلات آن‌ها در خرید محصولات است.

10- همکاران ما

شرکت آرمان تجارت آرون پس از نیم قرن فعالیت، محصولات فولادی و آهن‌آلات را با بهره‌گیری از پتانسیل رسانه برخط به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شرکت‌ها و نام‌های شناخته شده زیادی تحت عنوان همکاران پیوان در زمینه تولید محصولات زیرمجموعه فولاد و مقاطع آن و همچنین پروفیل‌های فولادی در حال همکاری هستند.

11- گستره فعالیت

شرکت پیوان با بسط فعالیت‌های خود در گستره‌ایی به پهنای ایران تلاش دارد تا ارتباط موثری را با مشتریان وفادار خود داشته باشد. از مزیت‌های این شرکت توجه جدی به نیاز  و ارج نهادن به مشتریان، پاسخگویی در قالب مرکز امور مشتریان با حضور نیروهای با تجربه و ارائه مشاوره‌های تخصصی، شرایط بسیار خوب و مطلوبی را برای مشتریان فراهم آورده است.

12 – چشم انداز

آنچه که به عنوان افق‌های آینده پیش روی پیوان قرار دارد، تکمیل تمامی زنجیره‌های تامین و توزیع محصولات فولادی متناسب با نوآوری در این صنعت است. بی‌شک ماندگاری و پایداری این شرکت مدیون و مرهون اعتماد مشتریان عزیز است و با تکیه بر صداقت پس از سال‌ها فعالیت متمادی خانواده‌ای به وسعت ایران را در اختیار دارد.

13- حل مساله تامین، دغدغه جدی مشتریان

نیاز شما کالا نیست، نیاز شما حل مساله تامین است و این تخصص پیوان است. انتخاب تامین‌کننده مناسب می‌تواند به شکل قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های خرید را کاهش و قابلیت رقابت پذیری را افزایش دهد. از این رو تعیین مناسب‌ترین تامین‌کننده به عنوان یک عامل استراتژیک در زنجیره تامین مورد توجه قرار گرفته است. معیارهای بسیاری از جمله کیفیت محصول، قیمت، انعطاف‌پذیری و زمان تحویل باید برای شناخت و ارزیابی مناسب‌ترین تامین و توزیع‌کننده مورد توجه قرار گیرد. از این رو تجربه کافی در مدیریت زنجیره تامین و توزیع به منظور تهیه به موقع کالا و کاهش هزینه‌ها در مراحل نخست ضروری می‌باشد.

14 – حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی

شرکت پیوان با چهار دهه فعالیت در عرصه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی امروز به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در این عرصه شناخته می‌شود. بر همین اساس کارشناسان این شرکت تلاش کرده‌اند با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی گوشه‌ای از ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند. شرکت آرمان تجارت پیوان با حضوری فعال تاکنون در نمایشگاه‌های مدکس(تهران)، نفت و گاز(تهران)، انجمن فولاد(کیش) و متافو(تهران)  توانسته میزبان متخصصان و علاقه‌مندان زیادی باشد.

15 QC

از آنجایی که امروزه مشتریان به دنبال استفاده از کالاهای باکیفیت‌تر هستند، واحد کنترل کیفیت(  Quality Control ) در شرکت پیوان راه‌اندازی شده است. به طور کلی وظیفه این واحد، نظارت و کنترل محصولات از مرحله ثبت سفارش تا تحویل کالا است تا مشتریان بتواند با صرف کمترین منابع، باکیفیت‌ترین محصول را خریداری نمایند. کارشناسان QC پیوان تلاش می‌کنند با استفاده از  ابزارهای کنترل کیفی، محصولات مورد نظر را در سطح معیارها و استانداردهای داخلی و جهانی در اختیار مشتریان قرار دهند. در واحد کنترل کیفیت، انواع مختلف آزمایش‌های کنترل کیفیت بر روی محصولات انجام می‌شود، تا اطمینان حاصل گردد که محصول مورد نظر مشتریان، از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد. این پروسه‌ای روتین از مجموع وظایف کارشناسان کنترل کیفیت شرکت پیوان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

موقعیت

تهران
بالا