• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 21 شهریور, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: آقای اصغر امانی
  • تلفن تماس: 02188751095
  • تلفکس:02188748626
  • آدرس دفتر: تهران سهروردی شمالی.خیابان خرمشهر.خیابان عشقیار(نیلوفر)خیابان چهاردهم.نبش خیابان وهابی برزی.پ۱۸واحد۱
  • سایت:www.imenpol.com
  • ایمیل:  ipc.info@imenpol.com
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

شرکت ایمن پلیمر شیمی در سال 1382 توسط گروهی از مدیران با تجربه با هدف عرضه مواد اولیه با کیفیت پلی یورتانی تاسیس شد. این شرکت در سال 1395 آزمایشگاه واحد تحقیق و توسعه خود را راه اندازی کرد تا بتواند به طور شایسته تری پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. شرکت دو سال پس از آن، کارخانه خود را با مجهزترین فناوری روز، در شکوهیه استان قم تاسیس کرد.

با تلاش متخصصان داخلی و استفاده از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی، بر طبق ارزیابی کمیته های مربوطه (کارگروه تشخیص صلاحیت موسسات و شرکت های دانش بنیان صندوق نوآوری ریاست جمهوری)، این شرکت موفق به دریافت تاییده محصولات دانش بنیان خود در زیرگروه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی شد.

فاز دوم کارخانه و طرح توسعه شرکت در سال جاری افتتاح شد و شروع به فعالیت کرد. همچنین، واحد تولید ایزوسیانات پیش پلیمر مبتنی بر دانش فنی توسعه یافت که باعث بی نیازی شرکت از واردات این ماده و در نهایت منجر به توسعه محصولات شرکت در زمینه های گوناگون شد. باعث افتخار است اعلام نماییم این شرکت پیشرو در صنعت پلی یورتان تاکنون توانسته است بیش از 150 نوع محصول را به بازار هدف خود عرضه کند که با توجه به کیفیت بالای محصولات، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این محصولات در گروه بندی های زیر قرار می گیرند:

فوم های سخت شامل: اسپری عایق صوت و حرارت، فوم چوب در دانسیته های مختلف، فوم عایق انواع یخچال های خانگی، فروشگاهی و صنعتی، فوم پانلی (پیوسته و غیرپیوسته)، فوم عایق لوله و مخازن، فوم تونلی و فوم نیمه سخت.

فوم های نرم یا منعطف شامل: فوم سرد مخصوص مبلمان، صندلی خودرو بالشت و تشک ها، فوم مموری قابل استفاده در کفی کفش، بالشت و تشک و محصولات طبی و فوم مخصوص بسته بندی در محل.

الاستوفوم ها شامل: فوم های اینتگرال پایه آب/حلال با کاربردهای گسترده از جمله در صنعت خودروسازی به عنوان غربیلک فرمان، داشبورد و در کاربردهای دیگری مانند صندلی و دسته صندلی، فوم فیلتر هوا و روغن مخصوص خودروهای سبک و سنگین، چسب فیلتر، فوم درزبند تابلو برق، فوم دسته سیم و زیره کفش.

ما از دیرباز همراه شما بوده ایم و هیچگاه مشتریان خود را در استفاده از محصولات تنها نخواهیم گذاشت و هموراه در تمامی مراحل از مشاوره خرید تا اجرا در خط تولید، همراه و پشتیبان شما هستیم زیرا که رضایت مشتری اولین اولویت ما به شمار می آید.

موقعیت

تهران
بالا