• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 1402-06-19
موقعیت : تهران

مشخصات

    • نام مدیریت: مهرداد قهاری
    • تلفن تماس:02145493200
    • تلفکس:02145493202
    • آدرس دفتر: تهران – خیابان شیراز جنوبی – کوچه ژاله – پلاک 5 – ساختمان دانا پلیمر – واحد 5
    • سایت: www.danabaspar.com
    • ایمیل:info@danabaspar.com
    • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

شرکت دانا بسپار در سال ۱۳۷۷ هجری شمسی همزمان با رشد و توسعه صنایع خودرو سازی ایران زمین، شروع به فعالیت نمود. هسته اصلی این شرکت جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دغدغه مند برای توسعه صنعت بودند و این شرکت بنای اولیه تشکیل هلدینگ دانا پلیمر نیک در سال های بعد شد. دانا بسپار توانسته است در مدت زمان فعالیت خود سهم بسزایی در تولید قطعات و مجموعه های خودرو داشته باشد و همواره یکی از تامین کنندگان اصلی شرکت های خودرو ساز باشد.

دانا بسپار در مدت زمان فعالیت حرفه ای خود، توسعه سبد محصولات تولیدی را سر لوحه حیات خود قرار داده و با توجه به این امر در دیگر صنایع همچون تولید قطعات مورد استفاده در تولید لوازم خانگی، برق و روشنایی و لوازم و مجموعه های پزشکی نیز فعال است.

گردگیرها

گردرگیرها قطعات انعطاف پذیری هستند که از قطعات حساس قسمت های مختلف خودرو مانند پلوس، جعبه فرمان و کمک فنر در مقابل رطوبت، گرد و خاک و آلودگی های محیطی محافظت میکنند. دوام و مقاومت بالای گردگیرهای دانابسپار باعث جلوگیری از وارد شدن هزینه های سنگین تعمیرات برای این قبیل قطعات حساس خودرو خواهد شد.

ضربه گیرها

ضربه گیرهای فومی اکسل، از وارد شدن ضربات سنگین به بدنه خوردو در هنگام عبور از دست اندازهای بزرگ جلوگیری میکنند. این ضربه گیرها از مواد با تکنولوژی بسیار بالا تولید میشوند تا در برابر تعداد ضربات بسیار زیاد در طول عمر خودرو، دچار پارگی و خرابی نشوند

مجموعه های سوخت رسانی

قطعاتی که در تماس با سوخت خودرو هستند به لحاظ ایمنی حساسیت بالایی دارند و نیاز است از مواد اولیه مرغوب و با فرآیندهای دقیق تولید شوند. شرکت دانابسپار سازنده تعداد زیادی از این دسته از قطعات است.
قطعات تزریق لاستیک

قطعات تزریقی لاستیک در صنایع مختلفی از جمله خودرو کاربرد فراوانی دارند. شرکت دانابسپار در زمینه طراحی قطعات لاستیکی، طراحی کامپاند و طراحی قالب های تزریق لاستیک دارای سابقه ای بسیار طولانی است و قطعات لاستیکی تولیدی این شرکت دارای بالاترین استانداردهای کیفی هستند.

قطعات تزریق پلاستیک

تنوع قطعات تزریق پلاستیک شرکت دانابسپار بسیار بالا است. مراحل مختلف توسعه محصول از قبیل طراحی قطعات و مجموعه ها پلیمری، طراحی قالب و تولید انبوه قطعات در این شرکت با کیفیت بسیار بالا انجام می‌گیرد.

استانداردها و تاییدیه‌ها

شرکت دانا بسپار همواره در تلاش است فرایند تولید، کنترل و تضمین کیفیت خود را منطبق بر آخرین استانداردهای روز قرار دهد و با به روز رسانی تجهیزات تولید در راستای کسب رضایت مشتری گام بردارد. این شرکت در حال حاضر تاییدیه، استاندارد و گواهینامه های زیر را اخذ کرده است:

اخذ گرید A تولید از شرکت سازه گستر سایپا
اخذ گرید B تولید از شرکت ساپکو
گواهینامه ISO 9001: 2015
گواهینامه IATF 16949: 2016
گواهینامه ISO 17025 – مورد تایید اداره استاندارد

تولید محصولات مورد استفاده در بخش های پزشکی – درمانی بخشی از سبد تولیدات و خدمات دانا بسپار به مشتریان خود است و به منظور ارائه تولیدات منطبق بر استانداردهای روز دنیا، این شرکت دارای محیط تمیز مطابق الزامات GMP ( کلاس خطر C, D, CNC) است. همچنین گواهینامه و تاییدیه های زیر نیز در این مورد اخذ شده است:

پروانه ساخت اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
گواهینامه ISO 13485: 2016

موقعیت

تهران
بالا