• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 19 اسفند, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت:  سرکار خانم مهندس مکنا حسنی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۶۵۴۲۴۱۲۰
  • آدرس دفتر: جاده ملارد،صفادشت،شهرک صنعتی صفادشت،بلوار خرداد،کوچه ۶ غربی،پلاک ۱۴۵
  • سایت:Www.shahrab-co.com
  • ایمیل: info@shahrab-co.com
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

درباره تاریخچه شهراب

شرکت تولیدی شهراب گستران اروند در سال 1379 با استعانت از پروردگار و تکیه بر دانش ، تجربه و پشتکار مدیران و همچنین با کمک نیروهای جوان و متخصص خود به منظور تولید محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با نیاز مشتریان پا به عرصه صنعت لوله و اتصالات پلیمری در کشور عزیزمان ایران نهاد .

طی سالیان اخیر شهراب گستران اروند با اندوختن کوله باری از دانش و تجربه توانسته است به یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانجات تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی ساختمان منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی تبدیل شود . این شرکت با تحهیز خطوط تولید لوله پلی اتیلن و پلی پروپیلن به پیشرفته ترین دستگاه های روز اروپا ، در حال توان تولید در بخش آب و فاضلاب و گاز را دارا می باشد.

ماموریت شهراب

ماموریت ما انتقال آب شرب سالم و بهداشتی بدون هدر رفت به اقضی نقاط کشور و انتقال فاضلاب بدون نشت در محیط مطابق با موازین بهداشتی و همچنین انتقال گاز بر اساس معیار های ایمنی مورد نظر تایید شرکت ملی گاز ایران در کشور می باشد.

در راستای این ماموریت

معتقدیم در قبال جامعه خود مسِولیت داریم ، بنابراین حفظ و افزایش کیفیت محصولات و خدمات را یک اصل اساسی تلقی نموده و با تداوم کیفیت تعهد خود را به جامعه نشان می دهیم .
معتقدیم در راستای تعهد به جامعه در تبلیغات محصولات و خدمات خود به مشتریان نباید از دایره صداقت خارج شویم .
معتقدیم دانش و فناوری در عصر فر صنعتی امروز بسرعت در حال پیشرفت است پس باید یادگیرنده باشیم و یکی از مزیتهای رقابتی ما سرعت در یادگیری ما است .
معتقدیم سود باید بین تمام ذینفعان از جمله سهامداران و مشتریان بطور عادلانه تقسیم شود تا سودآوری که ضامن بقاء هر سازمان است استمرار یابد.
معتقدیم بالاترین دارایی شرکت ما مشتریان و نیروی انسانی شاغل در شرکت می باشد.

مزیت شهراب

آزمایشـــگاه شهراب گســـتران اروند مهمترین نقطه برتری این شـــــرکت در مقایســــــه با دیگر تولیدکنندگان اســـــــــت و تجهیزات روز اروپایی در این واحد نصــــــــب شده اند. کنترل و تضـــــــمین کیفیت لوله و اتصـــــــــــــــــــــالات تولیدی شهراب گســــــــــــتران در بخش محصــــــولات ساختمانی، با اتکا به دســــــتگاه های آزمون آب بندی و ضـــربه پذیری آلمانی خود صـــورت مــی گیـــرد. این تجهیـــزات قادرند وضـــــعیت آب بندی مجموعه های مورد آزمون را در فشــارهای عملیاتی مختلف و با دقت بالایی بررسـی کنند. تمامی آزمون های آزمایشــــــــگاه شهراب گســـــــتران اروند مطابق با رویه های استاندارد ملی و بین المللی زیر نظر سـازمان ملی اسـتاندارد انجام مــی گیــرند و در دوره های زمانــی مختلف صحت سنجی می شوند.

این آزمایشگاه کلیه آزمایش های الزامی را برروی مواد اولیه و محصولات نهایی انجام میدهد تا انطباق کامل آنها بر استاندارد های بین المللی را محرز نماید و نتایج آنها را به اطلاع مشتریان برساند.

 

موقعیت

تهران
بالا