• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرکت ژرف اندیشان هوشمند دیبارایان

شرح

تاریخ : 18 دی, 1402
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: محمد صبری
  • تلفن تماس: 02185530
  • آدرس دفتر: تهران خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، خیابان صحاف زاده، پلاک 40، ساختمان غدیر
  • سایت: DibaRayan.ai
  • ایمیل:  info@dibarayan.ai
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

شــرکت دانش بنیان طــرح و پــردازش غدیــر در ســال ۱۳۸۲ فعالیــت خــود را بــه صــورت رســمى آغــاز نموده و با جذب متخصصان زبده و خلاق از سراسر کشور، کارگروه­های مختلف تحقیق و توسعه در حوزه­های نرم افزاری و سخت افزاری را نشکیل داده است. تولید محصولات با تمرکز بر نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش گسترده، باعث شده تا این شرکت بعد از دو دهه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، امروزه سهم قابل توجه­ای از بازار این حوزه را در اختیار داشته باشد. ایجاد ساختار چابک همراه با توسعه پیوسته درون سازمانی، تشکیل و سازماندهی شبکه گسترده نمایندگی باعث شده تا هم اکنون بیش از 26 نمایندگی فعال در شهرها و استان­های مختلف کشور در حال ارائه محصولات و خدمات پس از فروش غدیر ­باشند.

شــرکت دانش بنیان طــرح و پــردازش غدیــر در چندین سال اخیر به منظور هم‌راستا شدن نقشه راه محصولات خود با نیازهای رو به رشد مشتریان سرمایه ‌گذاری اختصاصی در حوزه تحقیق و توسعه فناوری­های هوش مصنوعی انجام داده و شرکت دیبارایان را تاسیس نموده است. شرکت دانش بنیان دیبارایان توانسته با پشتوانه تجربیات کسب ‌شده و نیروهای فنی متخصص خود محصولات متنوعی را در حوزه هوش مصنوعی به سازمان‌ها و شرکت­ها عرضه نماید.

از دیگر دستاوردهای این شرکت اخذ نمایندگی از شرکت های مطرح بین المللی در حوزه های مختلف بوده که همین امر دامنه فعالیت های تخصصی غدیر را در مسیرهای جدید دیگری هم باز نموده است. یکی از این حوزه های فعالیت، حضور پررنگ در زمینه تولید تجهیزات و سامانه های احراز هویت می­باشد. ثمره اعتقاد به دانش و توان جوانان نخبه ایرانی و سرمایه گذاری در مسیر توسعه تولیدات ملی امروز به سبدی رنگین از محصولات باکیفیت و قابل رقابت در سطح بین المللی تبدیل شده و شکرانه این موفقیت مهم راه اندازی کارخانه تولید تجهیزات احراز هویت در منطقه ویژه اقتصادی پیام منجر شده که نشان از عزم مجموعه در استمرار و توسعه تولیدات بومی و رقابت با محصولات خارجی دارد. اوﻟﻮﯾﺖ شــرکت دانش بنیان دیبارایان ﻫﻤﻮاره ﺑﻮﻣﯽ ﺳﺎزی ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژیﻫﺎی روز دنیا به منظور رفع وابستگی به محصولات خارجی ﺑﺎ تکیه بر ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ کشور و اﻧﺘﻘﺎل دانش به کارفرمایان می­باشد.

اجرای چندین پروژه­ ملی در حوزه شناسایی و احراز هویت نظیر سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی توسط سازمان ثبت احوال، سامانه تشخیص هویت بیومتریکی از طریق مشخصه بیومتریکی چهره، اثر انگشت و عنبیه توسط سازمان بهزیستی کل کشور و سامانه شناسایی بیومتریکی آسیب دیدگان اجتماعی از طریق مشخصه­های بیومتریکی چهره و عنبیه توسط وزارت کشور از جمله پروژه­های این شرکت می­باشد. سامانه احراز هویت بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک خاورمیانه، بانک سینا، بانک پاسارگاد، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک ملت و چندین بانک دیگر نیز از جمله پروژه­های بانکی مرتبط با موضوع طرح پیشنهادی می­باشد. احراز هویت قوه قضاییه (سامانه ثنا) و سازمان ثبت اسناد (سامانه ثبت من) نیز از دیگر پروژه­های مرتبط می­باشد. تجربه عملیاتی اجرای این پروژه­های ملی در کنار فعالیت­های تحقیق و توسعه مستمر در حوزه هوش مصنوعی باعث شده تا دانش تحلیل، طراحی، اجرا و مدیریت پروژه­های بیومتریکی در اشل چند میلیونی در شرکت طرح و پردازش غدیر ایجاد شود و مجموعه محصولات متنوعی در این حوزه نیز تولید گردد. فرصت مغتنم اجرای این پروژه­ها، همچنین باعث شده تا مشکلات این محصولات به تدریج شناسایی گردیده و با بهبودهای صورت گرفته این محصولات از منظر دقت و سرعت قابل رقابت با محصولات تجاری شرکت­های خارجی باشد. بومی سازی این دانش در این حوزه که خاستگاه امنیتی نیز داشته باعث شده تا امروزه وابستگی به محصولات خارجی در کشور مرتفع گردد.

رزومه مرتبط

در جدول زیر خلاصه ای از اقدامات انجام شده در حوزه های بانکی و مالی، قضایی، سلامت، بیمه و همچنین شرکت های دولتی و خصوصی در راه اندازی تجهیز سامانه­های احراز هویت و امضای دیجیتال ارایه شده است. لازم به ذکر است که در تمامی موارد مذکور, امکان ارائه اسناد پشتیبان وجود دارد.

جدول1. خلاصه فعالیت­های شرکت ژریف اندیشان هوشمند دیبارایان مرتبط با پروژه­ های احراز هویت

لوگو کارفرما عنوان پروژه
کانون سردفتران و دفتریاران

پروژه: سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال

سال اجرای پروژه: 1401

 

سیمرغ تجارت

 

پروژه: سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال

سال اجرای پروژه: 1402

 

فن آوران اعتماد راهبر

پروژه: سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال

سال اجرای پروژه: 1402

 

ارتباط اول پیشخوان ایرانیان

پروژه: سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال

سال اجرای پروژه: 1402

 

پندار کوشک ایمن

پروژه: سامانه احراز هویت

سال اجرای پروژه: 1402

 

شرکت مهندسی شقایق

 

پروژه: سامانه احراز هویت

سال اجرای پروژه: 1402

 

شرکت امضانو

پروژه: سامانه احراز هویت

سال اجرای پروژه: 1401

 

مرداس نوین همراه ایرانیان

 

پروژه: سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال

سال اجرای پروژه: 1402

 

فناپ تک

پروژه: سامانه احراز هویت

سال اجرای پروژه: 1402

 

 

موقعیت

تهران
بالا