• مرجع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ایران
  • تماس با ما:09192004156

شرح

تاریخ : 8 مهر, 1403
موقعیت : تهران

مشخصات

  • نام مدیریت: مهندس مهدی زحمتکش
  • تلفن تماس: ۵۳۷۴۵۰۰۰-۰۲۱
  • تلفکس:۸۸۷۲۰۱۴۰-۰۲۱
  • آدرس دفتر: تهران خیابان سید جمال الدین اسد آبادی خیابان ۱۳ پلاک ۳۵
  • سایت:www.salcocompany.com
  • ایمیل:https://www.salcocompany.com/
  • شبکه های اجتماعی:  تلگرام  اینستاگرام    واتس اپ

دانلود کاتالوگ

ویدئو مجموعه

درباره شرکت کننده نمایشگاه

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با هدف تأمین نیاز بازارهای داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی و با تأکید بر استفاده بهینه از منابع عظیم انرژی کشور فعالیت خود را آغاز نمود. عملیات اجرایی فاز نخست این مجموعه صنعتی به ظرفیت 300 هزار تن در سال از دی ماه 1394 آغاز گردید و پس از طی حدود 4.5 سال با اتمام مراحل احداث واحدهای اصلی فرایندی و پشتیبانی ، با تولید نخستین شمش آلومینیوم ، کارخانه در اردیبهشت ماه سال 99 افتتاح گردید.
تکنولوژی مورد استفاده در کارخانه آلومینیوم جنوب ، تکنولوژی 430 کیلوآمپر بوده که یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت آلومینیوم با بازده بالای 94درصد می باشد.
در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تکنولوژی به کار گرفته شده در خطوط تولیدی بالاترین سطح از استانداردهای زیست محیطی را پشتیبانی می کند و مجتمع به تجهیزات دارای تکنولوژی بالا به منظور تضمین بالاترین سطح حفاظت محیط زیست و کنترل آلایندگی ها مجهز است.
با توجه به پردازشهای فوق العاده پیشرفته و استانداردهای مورد استفاده، محصولات این کارخانه به خلوص استانداردهای جهانی تولید شده و بدین ترتیب استانداردهای مشتریان را برآورده می نماید.

مجتمع آلومینیوم جنوب با توجه به الزامات قانونی و مقررات ملی و بین المللی زیست محیطی از یک سو و از سوی دیگر در راستای اجرای تعهدات و عمل به مسئولیتهای اجتماعی ، پایبندی به الزامات زیست محیطی و بهبود آنها را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. به عنوان مثال در کارگاه پخت آند به منظور تصفیه گازهای آلاینده حاصل از فرایند پخت مطابق با الزامات زیست محیطی از روش جذب آلومینا استفاده می شود.

میزان تصفیه دود و غبار یکی از پارامترهای بسیار مهم سیستم­های کنترل آلایندگی ها در صنعت آلومینیوم است بطوریکه راندمان پالایش آلاینده ها در تکنولوژی بکار رفته در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به ​99/8 درصد رسیده است. با توجه به اینکه طراحی شرکت بر اساس استانداردهای بین­ المللی و مدیریت سبز انجام گرفته، الزامات زیست محیطی در سطحی بالاتر نسبت به استاندارد محیط زیستی ایران رعایت شده­ اند، به عنوان مثال در مناطق مختلف کارخانه بیش از 44 مجموعه سیستم غبارگیر (Dedusting) به منظور کنترل آلودگی لحاظ شده است.

تمامی واحدهای کارخانه دارای سیستم کنترل به روز و مدرن هستند و یکی از معیارهای طراحی سیستم اتوماسیون،توجه به به اصل کاهش مصرف انرژی بوده است که با حداقل کردن مدت زمان فعال بودن ماشین آلات بدون ایجاد اختلال در فرآیند تولید محقق شده است.

احداث فضای سبز نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل آلودگی و حفاظت از محیط زیست ایفا میکند. پوشش گیاهی سبز علاوه بر زیباسازی محیط کارخانه باعث جذب و جداسازی آلودگی از هوا شده و همچنین با جذب گازهای مضر و کاهش غلظت آلاینده ها هوا را تصفیه میکند.

به علاوه پوشش گیاهی، باعث کاهش آلودگی صوتی محیط کارخانه شده و نقش به سزایی در بهبود شرایط آب و هوای محلی دارد. با توجه به شرایط منطقه از تمام فضاهای باز ممکن در کارخانه جهت ایجاد پوشش گیاهی استفاده شده است. درختان کاشته شده در محیط کارخانه از گونه های مقاوم در برابر آلودگی و با قابلیت بالای جذب مواد آلاینده انتخاب گردیده اند.

موقعیت

تهران
بالا